Follow SafeCape on TwitterFind SafeCape on FacebookVisit SafeCape on YouTubeRead the Insurance.Office blog




Ολοκληρωμένες τεχνολογίες σύννεφου στην υπηρεσία του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή

Χρόνος: 13/6/2012, 14:00-17:30

Τόπος: Αθήνα, Μαρούσι, Microsoft Hellas, "the Stage"

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η ημερίδα «Ολοκληρωμένες τεχνολογίες σύννεφου στην υπηρεσία του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή», που διοργάνωσε η εταιρεία μας σε συνεργασία με την Microsoft στην αίθουσα «the Stage», στα γραφεία της Microsoft στο Μαρούσι. Η ημερίδα διαρθρώθηκε σε 4 ενότητες.

Στην πρώτη ενότητα, παρουσιάσαμε επίσημα για πρώτη φορά, την έκδοση 2.0 του προϊόντος Insurance.Office, που έρχεται να αντικαταστήσει την έκδοση 1.42. Βασικά χαρακτηριστικά της νέας έκδοσης είναι:

  • Τιμολόγηση κλάδου αυτοκινήτου μέσα από την εφαρμογή, χωρίς ανάγκη πληκτρολόγησης επιπλέον στοιχείων από τον χρήστη. Η τιμολόγηση πιο εύκολα από ποτέ!
  • Απόλυτη συνεργασία του Insurance.Office με το Microsoft Office 365. Από την έκδοση 2.0, μέσα από το Insurance.Office, οι χρήστες μπορούν να βλέπουν τα e-mail που έχουν ανταλλάξει με τους πελάτες μέσα από την καρτέλα επαφής. Το μόνο που χρειάζεται να κάνoυν είναι να ορίσουν το user name & password που έχουν στο office 365, όλα τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει το Insurance.Office. Επίσης, μπορούν να συγχρονίζουν, τόσο τις επαφές τους, όσο και τις προγραμματισμένες τους ενέργειες, με τις επαφές και το ημερολόγιο του Office 365.
  • Εμπλουτισμός του User Interface εμφάνισης αποτελεσμάτων αναζήτησης επαφών και συμβολαίων με νέα λειτουργικότητα ομαδοποίησης των δεδομένων

Στην δεύτερη ενότητα, ο Αλέξανδρος Πατσός, υπεύθυνος πωλήσεων του Insurance.Office για την Ελλάδα και την Κύπρο, εξήγησε πώς το Microsoft Office 365 τον βοήθησε να βελτιώσει την καθημερινότητά του και να τον κάνει περισσότερο παραγωγικό και αποτελεσματικό στην διττή αποστολή του ως υπεύθυνου πωλήσεων του Insurance.Office και ως Ασφαλιστικού Συμβούλου.

Η καθημερινότητά μου με το Microsoft Office 365: Η εμπειρία ενός ασφαλιστικού πράκτορα

Η επόμενη ενότητα ήταν αφιερωμένη στο σύννεφο (cloud). Εξηγήσαμε τι είναι το σύννεφο, με ποιες μορφές είναι διαθέσιμο και τι μπορεί να προσφέρει στον επαγγελματία της ασφάλισης σήμερα. Παρουσιάστηκαν το Microsoft Windows Azure και το Microsoft Office 365. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης παραθέσαμε στοιχεία  που αποδεικνύουν πως η υιοθέτηση των τεχνολογιών του σύννεφου από τους επαγγελματίες της ασφάλισης οδηγεί στην άμεση μείωση του κόστους, αυξάνει την αποτελεσματικότητα των πωλήσεων και την παραγωγικότητα της ομάδας σας. Επίσης, παρουσιάστηκαν εκτενώς οι δυνατότητες του Insurance.Office να φιλοξενηθεί στο Azure τόσο συνολικά, όσο και τμηματικά.  Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στα μοναδικά χαρακτηριστικά ολοκλήρωσης του Insurance.Office με τις τεχνολογίες και υπηρεσίες του σύννεφου.

Το ασφαλιστικό γραφείο στο «σύννεφο»: Όλα όσα θα θέλατε να μάθετε

Η ημερίδα έκλεισε με μια παρουσίαση διαφόρων tips & tricks του Insurance.Office και του Microsoft Office. Επιδείχτηκαν τρόποι για συγχώνευση αλληλογραφίας με χρήση του Microsoft Word 2010 από λίστες που παράγει το Insurance.Office σε μορφή Excel, διαχείριση χρηστών και δικαιωμάτων στο Insurance.Office, καθώς και ορισμός Προμηθειών Κλάδου Ζωής.  Επίσης, παρουσιάστηκε η χρήση των προτύπων επιστολών και SMS, best practices για μεταφορά παραγωγής από μια εταιρεία σε άλλη, και τονίστηκαν τα intelligent χαρακτηριστικά του Insurance.Office, που προστατεύουν τον χρήστη, επισημαίνοντάς του διάφορα στοιχεία όπως: Αν ο συμβαλλόμενος ή και ο οδηγός έχει ξεπεράσει την μέγιστη ηλικία ασφάλισης ή ενδέχεται να έχει επασφάλιστρο λόγω μεγάλης ηλικίας, ειδοποιήσεις σχετικά με αλλαγή bonus malus, ασφαλισμένου κεφαλαίου, λήξη διπλώματος κ.ο.κ.

Γίνετε πιο παραγωγικοί με το Insurance.Office: Απεριόριστες δυνατότητες